Haramiau szelencéje társasjáték (CGMMDRS)

5 590 Ft
REFLEXSHOP
396322
Igen
Mennyiség

  60 Napos Pénzvisszafizetési Garancia

Minden fogyasztónak minősülő vásárlónk számára 60 napos pénzvisszafizetési garanciát biztosítunk!

  Szállítás és Fizetés

Kiszállítás már 990 Ft-tól, 1-2 munkanapon belül!

Haramiau szelencéje a rejtélyes szavak és trükkös tippek játéka. Vajon rá tudod vezetni a többieket a megoldásra egy szó alapján? Az asszociáció sosem könnyű, főleg ha nem jut eszedbe a megfelelő szó!



Vajon mennyire leszel egyenes, és mennyire jár egy rugóra az agyad a többiekkel?

 



A játékosok célja minél több pontot szerezni a jó tippek és tippeltetés által!



Előkészületek:

 



A szókártyák körülbelül felét tedd egy pakliként az asztalra és helyezzétek mellé a Haramiau-lapkát és az átokkártyákat. A maradék szókártyából a doboz bal oldalán alkoss egy paklit. Majd beszéljétek meg kinek vált legutóbb valóra az álma... ő lesz a kezdőjátékos!



A játékos egyszerre csak egy nyomot adhat meg, valamilyen formában, amely kapcsolódik a feladványhoz. A többiek fejenként csak 1x tippelhetnek. A nyomok egyetlen szóból állhat, de valamilyen formában kapcsolódjon a titkos szóhoz.





Kör vége:



Ha a titkos szót a megadott számú nyom alapján sikerül kitalálni, akkor a feladványt feladó játékos és a tippelő is kap pontot.

Ha a titkos szót hamarabb találják ki, akkor csak a tippelő kap pontot.

Ha pedig nem találják ki a szót, akkor senki sem kap pontot.

A játék menete:

 



Úgy, hogy a többiek ne lássák a kezdőjátékos magához veszi a húzópaklit és felfordítja a lapot. A bal oldalon marad kártya hátulján lévő szimbólum dönti el, hogy a jobb oldali kártyáról, melyik szó egyikét választhatja. A szimbólum alatti szám adja meg, hogy hány nyomot adhat a kitalálók számára.





A kezdőjátékos adja tovább a dobozt és jöhet is a következő kör!

 



De a feladványt feladó játékosnak sem egyszerű a dolga. Ha a többi játékos úgy dönt, hogy a megadott nyomoknak nincs köze a titkos szóhoz, akkor maga elé kell vennie Haramiaut, ha a játék végéi nála marad, akkor 4 pontot veszít.



Játék vége:



Ha a játékdoboz mindenkinél kétszer járt, akkor véget ér a játék. A legtöbb pontot szerző játékos lesz a győztes.

 



Te készen állsz a szavak csatájára? Tudsz jó tippet, utalást adni?



Tedd próbára a szó-tudásod és asszociációs készséged a pörgős Haramiau szelencéjében!



Doboz tartalma:




  • 110 szókártya
  • 10 átokkártya
  • 1 Haramiau-lapka
  • 1 játékszabály